what is a "party zone"

Discussion in 'Off Topic' started by Amandq, Sep 22, 2020.

  1. Amandq

    Amandq Legendary Partier Elite+

    Joined:
    Mar 2, 2015
    Messages:
    514
    Likes Received:
    960
    Trophy Points:
    5,867
    Gender:
    Female
    Minecraft Username:
    Amandq
    wow i have not touched this lil forums page in a loooong time. wow. i rmr being in the eighth grade and grinding my behind off to get helper (and getting demoted LOL) n now i'm sitting here in front of my laptop in my university dorm room typing this. jeeeez. i rmr the peak 2018 before murder got revamped AND WHEN MASSACRE EXISTED???? ugh. crazy. ik nobody goes on the forums (or minecraft in general) anymore but its so crazy knowing that i was a moderator on this gosh dang server for a whiiile (also i'm still so mad i didnt get hipster??? i was staff for 11 months total smh my head...). i have a lot of bad experiences here but also a couple good ones soo thats sick. n e ways, i have to go join a zoom lecture lol, hope everyones chillin
     
    • Love Love x 1
  2. Nashi

    Nashi Mythic Partier Elite+

    Joined:
    Nov 1, 2015
    Messages:
    1,080
    Likes Received:
    2,230
    Trophy Points:
    10,442
    Gender:
    Female
    Minecraft Username:
    Cxtten
    amandaaaaa i miss uuuu omg this place lives rent free in the back of my mind if it was still active i know i would've gone right back over quarentine
     
  3. Valiencian

    Valiencian Legendary Partier Elite+

    Joined:
    Jul 20, 2016
    Messages:
    682
    Likes Received:
    1,785
    Trophy Points:
    6,857
    Gender:
    Female
    Minecraft Username:
    Valiencian
    y'all it has been too long since ive seen any of these names oml
     
    • Love Love x 2
  4. Aluux

    Aluux Mythic Partier Elite+

    Joined:
    Oct 3, 2014
    Messages:
    1,134
    Likes Received:
    1,956
    Trophy Points:
    10,442
    Gender:
    Male
    Minecraft Username:
    Aluux
    wtf are we all doing here
     
    • Love Love x 1
  5. AWhyPurple_

    AWhyPurple_ Extreme Partier Elite

    Joined:
    Jan 17, 2018
    Messages:
    40
    Likes Received:
    39
    Trophy Points:
    642
    Gender:
    Female
    Minecraft Username:
    AWhyPurple_
    the fact that i recognize all of these names- i can't even-
     
  6. wqnn

    wqnn Champion Partier Elite+

    Joined:
    Feb 13, 2017
    Messages:
    34
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    1,152
    Gender:
    Male
    Minecraft Username:
    melooonz
    well the server didnt go well did it
     
  7. SkyeSweet

    SkyeSweet Ultimate Partier Hipster

    Joined:
    Jul 17, 2014
    Messages:
    28
    Likes Received:
    48
    Trophy Points:
    1,272
    Gender:
    Female
    Minecraft Username:
    SkyeSweets
    I am sorry you didn't get hipster. But I was also a moderator here for awhile too then got demoted after almost two years. One year before it came out and one year after. It's been a long time, I try get on the server time to time. There's rarely anyone on but I hear there's a update to Partyzone that will be 2.0 . I hope a lot of people come back.
     
  8. fizz

    fizz Mythic Partier Elite

    Joined:
    Dec 18, 2014
    Messages:
    1,832
    Likes Received:
    2,536
    Trophy Points:
    11,192
    Gender:
    Male
    Minecraft Username:
    fizznathan
    being staff on pz was probably the most fun I had, taught me a lot of things about people and how to be a better person - a lot of those lessons I apply still to my current life...
    pz offered me a lot of opportunities to grow and express myself and I'll always love pz, it's so sad to see how much has happened to it and how different it is now. but I enjoyed pz as much as I could and I'll never regret spending so much of my life here c:


    and Amanda your profile picture is still my drawing LOL dang how long ago did I draw that